Joepie! Heb jij het al gehoord? Vanaf nu kan je je Goodgift rechtstreeks versturen naar je favoriete ontvanger!
Je zag het misschien al via onze sociale media, maar we zijn volop bezig met het optimaliseren van onze website. Eerst maakten we het bestelproces makkelijker door vooraf te kunnen betalen. Nu kan je de cadeaubon ook rechtstreeks laten leveren bij je favoriete ontvanger!
Corona zat er voor iets tussen
Jammer genoeg werden we de afgelopen zomer door Corona niet heel ‘vrijgelaten’. Of toch niet voor lang, hallo 2e wave!
Veel gebruikers vroegen ons of we de Goodgift niet rechtstreeks naar de ontvanger kunnen versturen. We worden jammer genoeg beperkt in de mensen die we mogen zien en kunnen niet bij elke verjaardag ‘even binnenspringen’.
Een digitale bon kan je simpelweg doormailen naar je vriend of familielid. Maar koos je voor een Goodgift doosje? Dan moest je deze zelf afgeven. Hier brachten we verandering in!
Vanaf nu kan je kiezen om de Goodgift rechtstreeks te laten versturen naar jouw favoriete ontvanger – als verrassing in de bus!
Hoe werkt het?
Net zoals hiervoor kan je terecht op onze bestelpagina. Kies voor de optie ‘Goodgift doosje’. Dit kost €5 extra, maar je krijgt er een mooie cadeauverpakking (incl. verzendkosten) voor. Kies het aantal en het bedrag dat je wil schenken.
Vul alle gegevens in en selecteer de optie ‘Naar de ontvanger’ om de cadeaubon rechtstreeks te versturen. Laat ook een leuke boodschap achter – deze wordt handgeschreven aan je Goodgift toegevoegd.
Kijk alles goed na en voer de betaling uit. Wij versturen de Goodgift binnen max. 1 werkdag. Wat een leuke verrassing!
Let op: wat bij meerdere doosjes? Helaas kan je deze functie enkel gebruiken bij het bestellen van 1 Goodgift. Wil je meerdere bonnen bestellen en rechtstreeks laten versturen? Mail ons en we bekijken hoe we je hierbij kunnen helpen.